Известие

Collapse
No announcement yet.

Модула на ел.прозорците....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Модула на ел.прозорците....

    ......трябва да намеря минусовия кабел на модула на прозорците - на схемата е червения кабел - уиндоу ролъп модул - трябва да го вържа за него, за да се вдигат автоматично джамовете като заключа колата.....
    Дали не е в кутията с копчетата на шоферската врата въпросния.....?????
    Предполагам че трябва да е този който е преди всички.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    На мен модула, който ми управлява предните 2 джама е зад жабката... аз нямам въздушна възглавница в таблото и той е точно там отзад! Една бяла кутийка!
    Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS

    Comment


    • #3
      При мен са 4 и сигурно ще е различно......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Я споделете как точно може да се настрой за да се затварят автоматично моята е с 4 ел.
        Алфист по душа и сърце!
        В търсене на 147
        Пежо 206 '02 - продава се!
        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 98-ма. - бивша

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
          При мен са 4 и сигурно ще е различно......
          и мойта е с 4, но само предните 2 имат модул за автоматично сваляне и вдигане... и то вдигането е само на шофьорския...
          Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS

          Comment


          • #6
            Абе това със затварянето на прозорците при заключване е тъпо според мен. На няколко коли съм имал такава опция и съм се чудил как да я изключа - в жегите не можеш да оставиш прозорците отворени с 1-2 см, за да може да има движение на въздуха и да не се напича купето.

            Заключиш вратите, прозорците се вдигнат и след 15 мин в колата става 60 градуса

            Иначе, ако са леко смъкнати, въздуха се движи и вътре изобщо не става такава жега.
            Volvo XC90 D5 '06
            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
            Lancia Ypsilon 1.2 '00



            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

            Comment


            • #7
              аз пред нас не смея да си остава отворени прозорците, та някъде другаде ли..., според мен това е много полезно, а не всеки път да давам на контакт за да работи нещо
              sigpic
              ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
              0889 636 093

              Comment


              • #8
                И аз искам да го направя това.Нека някой, който успее да го върже,да пише малко по-подробно, как го е направил...
                Alfonso 156 1.8 T. Spark

                Comment


                • #9
                  Re: Модула на ел.прозорците....

                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
                  ......трябва да намеря минусовия кабел на модула на прозорците - на схемата е червения кабел - уиндоу ролъп модул - трябва да го вържа за него, за да се вдигат автоматично джамовете като заключа колата.....
                  Дали не е в кутията с копчетата на шоферската врата въпросния.....?????
                  Предполагам че трябва да е този който е преди всички.....
                  Това как да се затварят като я заключиш с алармата или с копчето за централното?
                  Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                  Comment


                  • #10
                    На мене е с копчето за централното .

                    Comment


                    • #11
                      Това е функция на алармата ми, дали може иначе да се направи не знам - просто в функциите на алармата го има това и искам да го ползвам....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
                        Това е функция на алармата ми, дали може иначе да се направи не знам - просто в функциите на алармата го има това и искам да го ползвам....
                        Аз до колкото съм чувал и от тези дето ми сложиха алармата казаха, че по принцип на алфите не ставал този номер, защото нямали комфорт модул... колко е вярно това не знам, казвам това което съм чул...
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS

                        Comment


                        • #13
                          Тия дни ще вържа кабела и ще видим.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14
                            До къде стигна с кабелите? Стана ли ?
                            Alfonso 156 1.8 T. Spark

                            Comment


                            • #15
                              Ами вчера извадих конзолата с копчетата, и започнах да заключвам колата с отворен прозорец като допирах уж жичката която е дадена на алармата за закачане към тоя модул но не стана нищо - накрая изгорих бушоните и за кой ли път стигнах до извода че с електроника не трябва да се занимавам......
                              Гледам че на снимката пише че трябвало и плюса и минуса да се закачат, но нещо не ми стига пипето как и къде....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X